website Slaan oor na inhoud
Gemagtigde Casio Kleinhandelaar | Gratis aflewering Meer as R1000* | Internasionale verskeping
Aanlyn verkope: 087 4700221 (Ma-Vry: 9:00 - 16:30)

Soek produkte

GEREELDE VRAE

Hoe koop ek op die TCS-webwerf?

Ons het inkopies so eenvoudig moontlik gemaak. Gebruik ons ​​verskillende soek- of produkkeuse-spyskaarte om die produk wat jy benodig vinnig en maklik te vind. As jy iets vind wat jy graag wil koop, voeg dit eenvoudig by jou inkopiemandjie. Jy sal na die mandjie-bladsy geneem word waar jy óf kan kies om af te betaal óf voort te gaan inkopies doen. Indien u die betaalopsie kies, sal u gevra word om u afleweringsbesonderhede in te voer en 'n betalingstipe keuse te maak.

How do I shop on the TCS website?

We have made shopping as simply as possible. Use our various search or product selection menus to find the product you require quickly and easily. Should you find anything you would like to purchase simply add it to your shopping cart. You will be taken to the cart page where you can either choose to checkout or continue shopping. Should you select the checkout option, you will then be asked for to enter in your delivery details as well as make a payment type selection.

Is jy die amptelike Casio-verspreider vir Suid-Afrika en ondersteun jy produkte wat elders aangekoop is?

TCS is 'n gemagtigde kleinhandelaar van Casio-horlosies en nie die amptelike verspreider vir Casio-horlosies in Suid-Afrika nie. As 'n kleinhandelaar ondersteun ons nie produkte wat nie via ons aanlynwinkel gekoop is nie.

Do you offer spares or repairs?

Unfortunately we do not offer spares or repairs. All items which fall under warranty need to be assessed and repaired by the relevant Casio agents. All products in need of repair will need to be sent to the Casio agents at your cost - TCS cannot be held liable to send, collect and return products which fall under warranty.  If you require assistance with a Casio product you have purchased please - click here

Bied jy onderdele of herstelwerk aan?

Ongelukkig bied ons nie onderdele of herstelwerk aan nie . Alle items wat onder waarborg val, moet deur die Casio Suid-Afrikaanse agente geassesseer en herstel word. Alle produkte wat herstel moet word, sal op jou koste aan die Casio-agente gestuur moet word - TCS kan nie aanspreeklik gehou word om produkte wat onder waarborg val, te stuur, af te haal en terug te stuur nie. As jy hulp benodig met 'n Casio-produk wat jy gekoop het asseblief - klik hier

Doen jy kwotasies vir versekeringsdoeleindes?

Ongelukkig bied ons nie kwotasies vir horlosies aan nie, aangesien versekeraars vereis dat 'n kwotasie van 'n fisiese kleinhandelaar verskaf moet word.

Hoe volg ek my bestelling?

Sodra TCS jou bestelling versend het, sal jy jou koeriernasporingsnommer per e-pos ontvang (jy kan ook die opsporingsnommer in jou rekening se agterkant kry). Indien jy wil hê ons moet jou help met jou spoornommer, stuur 'n e-pos na info@thecasioshop.co.za

Kan ek 'n produk terugstuur?

Indien 'n item om watter rede ook al nie met jou bevrediging voldoen nie, kan jy die goedere binne sewe dae na ontvangs aan TCS terugbesorg. Jy sal terugbetaal minus alle direkte koste wat deur TCS aangegaan word wat met die bestelling geassosieer word, soos werklike afleweringskoste. Die goedere moet teruggestuur word met alle verpakking, dokumentasie en onbeskadig wees (horlosies moet ongedra wees). 'n Skriftelike rede vir die kansellasie moet die teruggestuurde goedere vergesel. As 'n ongewenste produk teruggestuur word en vir 'n ander produk omgeruil word, sal enige prysverskil plus terugsending van u gehef word of terugbetaal word.

Wat is 'n vennootverskaffer?

Horlosies wat via ons aanlynwinkel bestel word, kan verkry word van óf die plaaslike gemagtigde verspreider, goedgekeurde plaaslike kleinhandelaars óf goedgekeurde internasionale verskaffers. Alle produkte wat op ons aanlynwinkel gelys word, het 'n 1 jaar waarborg. Voorraad verkry vanaf 'n plaaslike kleinhandelaar of globale vennoot sal as 'n "Vennootverskaffer" op die produkbladsy aangedui word.

Can I return or cancel a order from a partner store?

We do not allow returns on special order/partner store watches as these models have been especially brought in for you. Please make sure that if you are wanting a special order product that you are sure that it is the correct item. Due to the fact that there are various moving parts with regards to these transactions, once an order is placed we will not be able to cancel or credit the order.

Wat gebeur as die item wat ek koop nie op voorraad is nie?

Sou die situasie ontstaan ​​dat voorraad waarvoor jy 'n bestelling geplaas het nie binne die gewone afleweringstydperk beskikbaar is nie, sal TCS jou kontak en jou van die situasie in kennis stel. Jy sal dan die opsie kry om die bestelling te kanselleer of te wysig of te wag vir nuwe voorraad om beskikbaar te word.

Het jy 'n fisiese winkel, kan ek my bestelling afhaal?

Ongelukkig nie, alle aankope en betalings moet via ons aanlynwinkel voltooi word. Bestellings word vanaf ons pakhuis in Johannesburg versend en met ons vertroude koeriers vervoer. Ons bied egter 'n afhaalopsie as jy jou horlosie by die Johannesburgse pakhuis wil kom haal. (Hierdie opsie kan by die betaalpunt gekies word)

Hoe kontak ek TCS en wat is jou handelsure?

Vir aanlyn verkoopsondersteuning, kontak ons ​​telefonies by 087 4700221. Ons bied ook regstreekse webwerfondersteuning en e-posondersteuning (ons streef daarna om binne 2 uur na ontvangs op alle e-posse te reageer). Ons handelsure is Maandag tot Vrydag: 9vm - 4-30nm (openbare vakansiedae uitgesluit)

Ondersteun jy items wat deur Takealot gekoop word?

Ongelukkig as jy 'n produk deur Takealot of enige ander mark gekoop het, sal jy direk deur daardie mark moet werk aangesien jy effektief hul kliënt is en nie ons s'n nie.

Is die versendingskoste by die totaal ingesluit wanneer jy probeer kwalifiseer vir 'n gratis geskenk?

Nee, om vir 'n gratis geskenkpromosie te kwalifiseer, word slegs die waarde van die werklike produk/e in ag geneem en nie ekstra kostes soos versendingsbedrae nie.

Hoekom is jou hoofprys altyd deurgehaal? Is u items altyd te koop?

Die hoofprys wat deurgehaal is, verteenwoordig die horlosies AANBEVOLE KLEINHANDELPRYS wat jy kan verwag om in 'n fisiese winkel te betaal. Uitverkopingsitems sal in 'n uitverkopings- of uitklaringskategorie gevind word.

Add Special instructions for your order
Afslagkode (indien van toepassing)