Flare Red Modelle vir G-SHOCK 40ste herdenking
- by Omar Daniel Espitia Rojas
Casio het die vrystelling van twee nuwe toevoegings tot die G-SHOCK-handelsmerk skokbestande horlosies aangekondig. In die aanloop tot die 40ste herdenking van die G-SHOCK in April 2023, wil Casio kontak maak met elke G-SHOCK-aanhanger deur verskeie aktiwiteite, insluitend die vrystelling van gedenkmodelle en die hou van spesiale geleenthede op verskeie plekke regoor die wêreld. Casio skop dit alles af met die MTG-B3000FR en GWG-2040FR, twee Flare Red-herdenkingsmodelle wat spog met die rooi G-SHOCK-handelsmerkkleur in 'n intens brandende sonvlam-ontwerp.
G-SHOCK het begin met 'n enkelbladsyplan om 'n horlosie te bou wat nie sou breek nie, selfs al sou dit val. Dit debuteer in 1983 met 'n skokbestande konstruksie wat konvensionele wysheid oor die broosheid van polshorlosies omvergewerp het. Sy ongeëwenaarde taaiheid en unieke ontwerp het G-SHOCK die ondersteuning van gebruikers wêreldwyd gewen, met verkope in meer as 140 lande en streke en kumulatiewe verskepings van meer as 140 miljoen eenhede.
Die 40ste bestaansjaar Flare Red-modelle, die MTG-B3000FR en GWG-2040FR, het veelkleurige gelamineerde rame gemaak met fosforescerende materiale in die rooi G-SHOCK-handelsmerkkleur. Die ontwerp roep sonvlamme op, die massiewe uitbarstings van intense energie vanaf die son se oppervlak. Casio het 'n nuut ontwikkelde tegniek gebruik om koolstof- en gekleurde glasveselplate saam te lamineer en dit in ringvorm te kap. Fosforiserende deeltjies gemeng in die glasveselplate skep kragtige ontwerpe wat selfs in die donker verstommend is. Die ring van elke horlosie het sy eie unieke voorkoms, aangesien die materiale 'n unieke voorkoms bied, afhangende van waar in die laminering die ring gekap is. ’n Sonvlam-geïnspireerde patroon gedruk op die wyserplaat met duidelike toner dra by tot die dinamiese gesigontwerp.
Vir die GWG-2040FR word fosforescerende deeltjies ook in die gesmede koolstof van die knoppies gemeng wat die omhulsel met die band verbind om ewekansige patrone van wonderlike gloed-in-die-donker skoonheid te skep.
Die logo ter herdenking van die G-SHOCK 40ste bestaansjaar, ontwerp deur die wêreldbekende graffiti-kunstenaar Eric Haze, is op die kas agter gegraveer. Hierdie horlosies het ook vier sterre om "40" aan te dui, 'n ekstra spesiale aanraking vir die eerste golf modelle om 40 jaar van G-SHOCK-innovasie te herdenk.